Jeg gir meg aldri.

Da var man igang igjen, jeg hermer etter Maja og stikker til wordspress, der jeg foreløpig ikke har fått noen indikasjoner for at de etter hvert kommer til å presse meg for penger.

For tiden er det mest skole, sliter med tusen oppgaver hver uke, hater det, er drittlei. Lyset i enden av tunnelen er potensiell sydentur i april, hit:

001.jpg

(Hurgada, Egypt. Gimme, gimme, gimme.)

 Ellers skjer det ikke så masse, jeg elsker mitt Dikon D40, tar bilder hele tiden. På lørdag var Maja og jeg på photoshoot på Tøyensenteret og spiste boller og drakk Solo med alle de deilige (udeilige) pensjonistene på Karl P.Nordby.  Så traff vi Ingvildkatta og vi spiste wok til vi døde og gikk i bursdag til kongen på Slottsplassen.

Nå bør jeg/må jeg/vil jeg ikke/skal jeg skrive oppgave. Bless!

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Jeg gir meg aldri.

  1. Hurra kristin:D no har vi endå ein måte å kommunisere på, følte det var noko som mangla ja..;)
    Gje meg 3 min, og so er det link frå meg te deg og;)

  2. Holla

    Jeg kommer hjem om 2 uker og 1 dag. Da ses vi seff. Skal til og med til oslo en liten tur i påska tror jeg.

    Er det shittet her gratis? Isåfall bytter jeg.

    Fuck payment

Legg igjen en kommentar

