And the academy goes to…

Nå sitter jeg og ser på Oscarutdelingen, jeg digger prisutdelinger. Maja, den lille dritten, er faktisk på prisutdeling i kveld og tar i mot pris på vegne av Arild («Arild kunne desverre ikke være her i kveld, so I accept this award on his behalf. Thank you, mum and dad»). Jeg har hatt besøk av lillebror, vi har spist big one og godteri og ledd av Jack Osbourne som ikke kan kjøre. Søsken er ikke så ille.

I går leverte jeg vel min dårligste oppgave noensinne. Jaja, sånn er det. Så var jeg på trening etterpå, og Kristin «jeg hater å løpe, løper bare på coopertesten fordi Viksi tvinger meg til det» Torjesen løp 30 (tredve) minutter på tredemølle. Sjelden vært stoltere.
Elsker når dette skjer i garderoben: Det var ei dame (heretter referert til som dame 1) og jeg inne og skiftet.
Så kom ei tredje dame (dame 2) inn og spurte, «unnskyld, kan noen av dere ha tatt feil badedrakt, jeg finner ikke min?».
Jeg: «Nei, sorry, jeg har ikke bada».
Dame 2: «Jeg tror kanskje jeg har tatt den.»
Dame 1: «Eh, ja vel..»
Dame 2: «Nei, du skjønner at noen hadde tatt min, så da måtte jeg bare ta en annen…»
Dame 1: «Eh, ja vel..» (Det endte godt, dame 1 fikk sin badedrakt uten at det endte i håndgemend (gemeng?)). Too cute.

På tirsdag skal MML1 på Staffedts ha huskonsert, cirka omtrent åtteish i konsertsalen i Staffeldtsgate 4, blir veldig bra, be there or be square.

Vil gjerne ha kommentarer her, altså. Satser på å skrive litt mer interessante poster etter hvert, men tar litt å komme i gang. Love you all, bless!

ps. Maja, Ingvild og jeg hadde photoshoot på Tøyen på lørdag.

dsc_0313.jpg

dsc_0343.jpg

ps. Plutselig fant jeg dette bildet, og da kom jeg på hvor mye jeg savner Helle Kristine Fuhr som reiser i verden og er tøff og hopper i strikk og fallskjerm og som jeg savner at er her og spiser påskeegg med meg. Hellevennen
bilde-024.jpg

1 kommentar

Filed under Uncategorized

1 responses to “And the academy goes to…

  1. KOoonge kristin. vi må adde hverandre på siden:)

Legg igjen en kommentar