Jeg snører min sekk, jeg spenner mine ski

Jeg elsker mine tupper, Ingrid og Randi, og når vi drar på skitur. Vi gikk hele 7 km (fram og  tilbake) til Tryvannsstua og spiste vafler og drakk kakao. Jeg liker at det ikke skal mer enn én skitur i året til for å få meg til å føle meg som et skikkelig friluftsmenneske.

Tuppene på vei til fjells:

hei1.JPG

 

Ingrid kjører smørefrie ski, men vi liker henne likevel. (Bildet er blitt sånn rart i oppløsningen, litt kjedelig, for det er et fint bilde, men hvis jeg tar dem i Adobe så blir de dritstore, så har jeg redigert dem i paint:) Og da ble det sånn. Tips mottas med takk)

heiigjen1.JPG

 

Resten av bildene ble så stygge da jeg prøvde å redigere dem i paint, så derfor kommer linkene i stedet (teknologi<3)

De to fine

De to fine igjen

Snø

Slitne nå:)

God natt, bless!

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Ferier og turer og sånn, Fine folk og sånn

Legg igjen en kommentar