Without love, where would you be now?

For alle de som var så kleine/teite/kjipe at de ikke var på huskonsert med MML1 i går, her kommer en rapport:

Våre deilige «ordnerogfikseraktoglagerfilm»-konfransierer, Carina og Kim Andreas

bilde-127.jpg

Åttitallet representert med Staffeldts egen Whitney, Irenekatta

bilde-119.jpg

 Anette, in the brilliant words of Henriette Lien, kicka ass på scenen med digg negersoul («negersoul» er v i r k e l i g bare positivt ment)

bilde-120.jpg

 Deiligkattene mine, Randi, Dag Øyvind, Øystein og Runar

bilde-129.jpg

– Vi må redde geirfuglen, folkens, før den går adundas!

 bilde-134.jpg

Ane Marte, Hugo, Runar, Erlend, Lars Ingar og Odd Edvard (de to sistnevnte til stedet i bandet, men ikke på bildet)

 bilde-141.jpg

 Eirin i sving med egenskrevet ballade, Be still

bilde-151.jpg

Grand Café spiller på John Dee lørdag 17.mars

bilde-162.jpg

Åselill, love, trust and pixiedust. Og en triangel.

bilde-164.jpg

Lille, søte, snille Simone, som plutselig skriver rockelotter og blåser fletta av konsertsalen

bilde-167.jpg

Tidenes pangslutt, Without love av The Doobie Brothers, i bildet Anette, My, Lars Ingar, Øystein og Runar.

bilde-204.jpg

Oppsummering. Klassen min er:
Dårlige til å spille.
Kjipe på scenen.
Dårlig til å gi hverandre komplimenter.
Kjipe, uengasjerte og villige til å hjelpe når det skal ryddes.
Lite kreative.
Generelt utrolig lite hyggelige å ha med å gjøre.
(For å gjøre det helt klart; den streken gjennom skriften er en form for ironi.)

Ha en fin dag, bless!
ps. På lørdag kommer Harald:)

1 kommentar

Filed under Fine folk og sånn, Skole og sånn

One response to “Without love, where would you be now?

  1. grrr. ny blog. deilig. jeg orker aldri/sjelden å skrive på min for tiden. det er litt fordi jeg ikke har noe morsomt å skrive om og det er litt fordi jeg er så forelsket at jeg ikke orker å tenke så mye.
    men din var fin. jeg blir en fast leser. gleder meg.

Legg igjen en kommentar

