Long overdue update

I dag fikk jeg smekk fra Maja fordi jeg har verdens minst oppdaterte blogg. Så here it comes, siden forrige post har jeg:

1. Skrevet én oppgave, det er én mindre enn jeg håpet på, samt lest cirka null sider, hvilket er ganske mange mindre enn jeg hadde planlagt/håpet på.
2. Hatt besøk av jazz-/klassisk-/generellmusikkhøgskolefreaks, mennesker som Hanne, Harald, Mads, Øyvind, Øyvind og Anja. De tre førstnevnte overnattet og vi feiret Haralds bursdag og så One tree hill og døde.
3. Trent én gang.
4. Vært i Kristiansand og sett på Kristian i Tommy og blitt forelska i han (billedlig talemåte) fordi han er verdens beste til å synge musikalting og dessuten min fine kompis.
5. Funnet ut at semesterfesten førstkommende torsdag faktisk er prom, med ballklær og hele pakka. Følgelig har jeg begynt å glede meg veldig, medan Randi gruer seg gruelig.
6. Egentlig hatt det ganske så fint.

ps. I kveld var Maja, Ellen og jeg på foredrag om amerikans tv-drama på Studentersamfundet, dritgøy. Det gøyeste var politiserien fra 1990 med det deilige navnet Cop Rock, som var så deilig at det var en blanding av sit.com, politiserie og, trommevirvel, musikal. Enjoy.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Long overdue update

  1. Se det, fancy blogg og skit. Hektiske dager på skolen for tida, må skrive hatoppgave i mediekunnskap. Hat! Sees vel rundt uansett 😛 KJ

  2. haha. jeg kjenner at jeg blir flau på vegne av disse skuespiller/sangernes barn. det der var grusomt. du er ikke grusom. i natt drar jeg til pisa hvis det er greit for deg. vil du ha et kort? ps tror jeg også ble litt forelsket i kristian på tommy. hvertfall helt til jeg kom tilbake til bilen igjen og hadde fått parkeringsbot. ha en god helg. mvh voss

Legg igjen en kommentar

