Promnight

I går hadde vi semesterfest på Staffeldts. Det var faktisk helt konge, var jo litt småskeptisk til hele ball-kle-oss-opp-i-kjole-og-så-skal-vi-ha-stand-up-opplegget, men jeg måtte spise mine tanker (deilig omskriving av uttrykk). Komiteen hadde gjort en kjempejobb, det var koltbord og det er jo grunn god nok for å trekke Torjesen. Selv om Randi og jeg var overpyntet elsket alle oss, og særlig våre fremtidige ektemenn i tredje klasse. Standup var faktisk også kjempeartig (standup – eey!<3) og band og salmespilling og mingling og dansing var det og greier. (-Hvis det blir dansing går mi, mi kan’kje lie det. Det e’kje dansen i sæ sjøl, det æ å hasten fører me sæ! Flekkerøya<3). Og jeg kan ganske enkelt si at jeg elsker Staffeldts ganske så mye, selv om det skal bli litt godt å slutte. Men de må ikke tro de blir kvitt meg, jeg skal komme på alle huskonserter, og Oddi og jeg skal henge i gangene og Øystein og jeg skal ha nachspiel i fleng.
Credo<3

Ingvild er jo mitt store idol, så jeg hermer litt, slik at alle dere som dør etter å få vite hva jeg skal til neste år kan få stilt deres ulidelige nysgjerrighet.

DINE STUDIEØNSKER FOR 2007-OPPTAKET I PRIORITERT REKKEFØLGE
PRI KODE   STED STUDIUM --- ------ ---- ----------------------
1. 185817 UiO  Lærerutdanning, nordisk 
2. 185844 UiO  Lærerutdanning, kultur og samfunnsfag 
3. 185871 UiO  Europeiske og amerikanske studier 
4. 185883 UiO  Utviklingsstudier 
5. 185872 UiO  Internasjonale studier 
6. 201484 HiA  Utviklingsstudier 
7. 185941 UiO  Psykologi profesjon, start høst
Legg igjen en kommentar

Filed under Fine folk og sånn, Skole og sånn

Legg igjen en kommentar

