I wish it was my birthday. But, hey, it is:)

Jeg er såpass frampå at jeg skriver et lite blogginnlegg om min fødselsdag. I dag fyller jeg nemlig 20 -tjue- år. Plutselig syns jeg 20 år er ganske lenge. Det er liksom hele 80- og 90-tallet. Eller andre verdenskrig fire ganger. Eller videregående litt over seks ganger. Eller hele grunnskolen to ganger.

Men uansett, hurra for meg som fyller mitt år. Irene og jeg har spist dansk rugbrød og snart skal vi ha vafler og kos.
Ha en fin dag, bless!

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “I wish it was my birthday. But, hey, it is:)

  1. hurra for deg!
    Håper du har fått meldingene.
    Kommer hjem tirsdag kveld.
    Torsdag har vi planer??!
    Vi ligger med alle.
    HURRA!

Legg igjen en kommentar

