Når livet er nesten bare fryd og nesten ikke noe gammen i det hele tatt.

For dagen er det egentlig ganske fint å bo i Oslo, fordi det er sol og digg hele dagen og varmt og jeg trenger ikke ha på verken stilongs eller skjerf. Dessuten har PutaMadre (Maja) kommet hjem fra Barcelona og tatt med Mentos til meg og i går var vi ute og lekte med longboard og sykkel på Tøyen og tok bilder. Jeg kommer til å savne Tøyen, det er ikke mange steder som er så stygt og så fint samtidig. På skolen er alle de fine menneskene som ser på fotballkamp og slakker i Slottsparken og leser altfor lite i forhold til det vi burde gjøre, men i går leverte jeg min siste mappeoppgave noensinne på Staffeldts, så jeg bryr meg ikke. Som om ikke det var nok gleder jeg meg til å begynne på Blindern og lektor til neste år. Men først skal jeg feire påske og ha eksamener og jobbe og kanskje reise litt og feire 17.mai i Oslo i bunad og gå på konserter og leve livet.

Ha en fin dag, bless!

1 kommentar

Filed under Fine folk og sånn, Skole og sånn

One response to “Når livet er nesten bare fryd og nesten ikke noe gammen i det hele tatt.

  1. …og du ska på grillfest 😉

Legg igjen en kommentar

