Påsken 2007 på hell

Da var det vel ganske på tide med en oppdatering på bloggen, regner egentlig med at svært mange har sittet skuffet hele påsken grunnet mangel på innlegg her. Påsken har forløpt relativt rolig, her er litt av det jeg har gjort:

– Jeg har jobba på sykehjemmet der det er texas og de gamle stjeler og slår hverandre og kjører på hverandre med rullator.

– Jeg har spist syttentusen kilo godteri på familien Knutsens hytte og sikkert lagt på meg 5 kilo på halvannet døgn («ja, jeg skulle egentlig kommentere det», Erlend Roaldsnes, du er vel skjønn).

– Jeg har truffet eksepsjonelt mange av mine fine venner; Kristine, Thomas, Henrik, Bjørnar, Kristina, Emma, Jørn, Tone, Marte, Lisa, Elin, Silje, Kristian, Ingrid, Erlend, Sigrid, Hege, Christoffer, det tror jeg var alle, håper ikke jeg har glemt noen.

– Jeg har sett hele kronprinsfamilien på Frk. Larsen og vinket til Ingrid Alexandra som ikke vinket tilbake (stuck up kid).

– Jeg har sett sesong 3 av One Tree hill, øvd og lest svært lite (ingenting), hengt, kjørt rundt, sett film, brent pizzaer, spist familiemiddag og registrert meg på Facebook. Det var vel for det meste det.

I morgen er det skole igjen, og jeg er pukka nødt til å begynne å lese, crap, vær så snill å ta eksamen for meg noen. Og det snør i Oslo, 9.april så snør det. Hva i hekkfjell.
God natt, bless!

Legg igjen en kommentar

Filed under Ferier og turer og sånn, Fine folk og sånn

Legg igjen en kommentar

