Dagens «hva jeg skal bli når jeg blir stor»

Samordnaopptak.no burde egentlig være min startside. Slik ser søknaden min ut i dag:

PRI KODE
STED STUDIUM --- ------ ---- -------------------- 
1. 185817 UiO  Lærerutdanning, nordisk 
2. 185844 UiO  Lærerutdanning, kultur og samfunnsfag 
3. 215454 HiO  Journalistikk 
4. 185871 UiO  Europeiske og amerikanske studier 
5. 185883 UiO  Utviklingsstudier 
6. 215070 HiO  Barnevernspedagogutdanning 
7. 201484 HiA  Utviklingsstudier 
8. 201157 HiA  Faglærer musikk, dans, drama-Drama
UiO = Universitetet i Oslo 
HiO = Høgskolen i Oslo 
HiA = Høgskolen i Agder

1 kommentar

Filed under Skole og sånn

One response to “Dagens «hva jeg skal bli når jeg blir stor»

  1. oi, alle sammen! Du er jammen ambisiøs! 😉

Legg igjen en kommentar

