Deiligkattene

[I kveld har jeg vært hos Helene. Vi så (selvfølgelig) på Beat for Beat dvden, og jeg grein fordi jeg ikke kommer til å bli sammen med disse to:
1. Odd René Andersen
2. Heine Totland
(Fuck Silje Nergaard)

Jeg griner også litt fordi jeg ikke blir sammen med han her:
3. Nils Olav Johansen,
ikke fordi han er så dødla kjekk, men fordi han etter min mening er en av Norges beste vokalister.

Forresten hører jeg på Radioteateret om dagen, nærmere bestemt «De dødes tjern». Dritgøy, elsker Radioteateret. Og jeg elsker «De dødes tjern»:)

2 kommentarer

Filed under Fine folk og sånn

2 responses to “Deiligkattene

  1. Nå begynner nesten jeg å grine også.
    Odd Rene Andersen live, DET er kraftig kost det!
    Gåsehud og klump i halsen samtidig. iiiih

  2. gunhild

    du e kje denj ænast så grin over odd rene andersen…

Legg igjen en kommentar

