Tusen år siden forrige blogg.

Egentlig var jeg lei av å blogge men så nå er jeg ikke så lei av det lenger og det er jo egentlig ikke så rart siden jeg ikke har gjort det på tusen år så nå begynner jeg altså så smått å blogge litt igjen selv om det mest sannsynlig ikke kommer til å bli så mange poster eller så mange kommer til å lese det.

I sommer har jeg:
Jobbet på gamlehjemmet.
Vært på Skjærgårds.
Vært på Havglimt.
Blitt lite brun.
Tittet på regnet.
Blitt alvorlig avhengig av Fjesbok.
Hengt deilig masse med de fine menneskene i Voie og Kristiansand.
Gått til Preikestolen og Moslifjellet med Marte.

Nå er jeg tilbake i Oslo og på Staffeldts, og det er foreløpig helt konge, digger skolen og digger jazzkurs og digger Oslo nesten over alt. Randi og jeg har begynt å trene og er veldig fornøyde med det:) Ellers skal kollektivet på hyttetur denne helga, og 18. september drar Marte og jeg til London for å se John Mayer, med andre ord er livet ganske så ok.

God helg, bless!

Legg igjen en kommentar

Filed under Ferier og turer og sånn, Fine folk og sånn, Skole og sånn

Legg igjen en kommentar

