Jeg har sagt det før, men jeg må si det igjen; jeg elsker Oslo. Jeg elsker den skitne lufta og bråket fra byggeprosjektet utenfor rommet mitt. Jeg elsker Staffeldts og de fine folka der, og at vi snart skal ha huskonsert (torsdag 20. september, tidspunkt kommer senere, komkom). Jeg liker svært godt at jeg kan gå fra fine Grünerløkka og hjem på tjue minutter sammen med Bjørg Eva, en av mine fin romkamerater, og snuse inn den «friske» bylufta og prate om livet.

I dag flyttet Sigrun og Ingvild sammen. Det er egentlig litt morsomt, for de kjenner hverandre ikke. Jeg føler jeg med retthet kan si at det var jeg som førte dem sammen. Situasjonen var at Ingvild ikke hadde noe sted å bo, mens Sigrun kanskje hadde en leilighet der hun trengte en til. Torjesen la to og to (eventuelt en og en) sammen og fikk fire, og nå har Ingvild, Sigrun og Marit leilighet på Rodeløkka og alt er bare fryd og gammen (egentlig mest gammen, egentlig innmari gammen, egentlig bare gammen, gammen, gammen, gammen). Ellers er det valgdag og Høyre har vunnet i Kristiansand foran Arbeiderpartiet, KrF og FrP og jeg har egentlig ingen formening om valgresultatet og det er nesten litt trist.

Håper med tida å kunne komme med litt mer spennende ting å skrive om, men jeg føler jeg er ute av trening.
God natt, bless!
oslo_night.jpg

Legg igjen en kommentar

Filed under Fine folk og sånn

Legg igjen en kommentar

