My criminal record.

I dag ble Ingvild og jeg kriminelle, uten særlig overlegg, vel å merke. Situasjon: Ingvild Vegge og Kristin Torjesen går på fotballpub for å se Start-Rosenborg, blir sjekket opp av førtiåringer som snakker høyt om Åge Aleksandersen og Sambandet, biter negler av nervøsitet på heltane fra Sørlandets vegne og en del annen småsnacks. På ett punkt sier Kristin; «Guri, vi må passe på å betale for kaffen før vi går..» Meen, så vinner jaggu Start og i seiersberulsens sky trasker Ingvild og Kristin bekymringsløse ut av fotballpuben uten å betale for den overnevnte kaffen.
(Torjesens overutviklede samvittighet får henne selvfølgelig til å overtale Ingvild til å stikke nedom i morgen for å betale.)

Ellers går no dagan´. Jeg øver og styrer og leser litt og lever livet. Helga har gått med til shopping, Idol-vors, henging med diverse Kristiansandsfolk og innflyttingsfest hos Ane Marte. Randi har forresten smittet meg med forkjølelese (-takk skal du ha, takk skal du faen meg ha, Jan Kristoffer Eggum), og Prison break-dvdene jeg har lånt av AnMart virker ikke (-takk skal du ha for det også). Men det gjør ikke så fryktelig mye, for jeg har Torun Eriksen til sanglærer og hun er vanvittig kul, og 17.november skal jeg på Sigvart og om ei uke er det cd-innspilling og Vosstur med MML2.

Huskonsert med MML2 førstkommende torsdag, det vil si 22.september, klokka 20.00 i Staffeldts gate 4. Be there or be motherfuckin´ square (jeg prøver å være like kul i bloggen min som Maja, det funker fett som fjell).

    prison_narrowweb__300x4670.jpg
    Min nye cellekamerat når Ingvild og jeg havner i buret.
1 kommentar

Filed under Fine folk og sånn

One response to “My criminal record.

  1. Maja

    Give me prison!!!

Legg igjen en kommentar

