Den dagen jeg var trøtt men plutselig ikke var det lenger.

Det er jo typisk at du har vært dritta trøtt i tre dager, og så når du endelig skal legge deg tidlig (alt før elleve er tidlig), så er du egentlig ikke trøtt lenger. Så da blir det blogg. Vi har korprosjekt på Staffeldts om dagen, vi skal spille inn cd og det er middels gøy, ok pluss, kanskje. Nå har vi stått i kapellet i syv ganger tre timer, det vil si tjueen timer og lært korsanger som vi skal spille inn. Men tror det kan bli kult, og det fins jo lyspunkt, som å spise godis og snakke om Prison break med Ane Marte eller le av Lars Even eller få oppmuntring av Arnfinn eller kaste druer på folk eller rett og slett titte på alle de fine menneskene jeg kjenner. Og cden blir nok fin, den kommer ut ved juletider, så alle min kjente og kjære trenger ikke lure på hva de skal få til jul av meg;)
Det er stort sett det uken har gått til så langt. I helga gjorde jeg ganske mye forskjellig (les: så Prison break), jeg var blant annet på innflyttingsfest hos de fine gutta i Kirkegårdsgata og hang med Silje som var på besøk.

I dag så jeg siste episode i sesong 2 av Prison break, og nå føler jeg meg litt i et vakuum, for hva skal jeg nå ta meg til?
Lese?
Øve?
Trene?
Vaske?
Ja, særlig.

Ellers er livet ganske så fint;
Jeg har endelig fått hentet cd-hylla mi i Jens Bjelkes gate.
Til søndag reiser jeg til Voss med MML2.
12. oktober skal jeg på besøk til de fine i Kristiansand.
Helgen ligger snart foran meg, med bursdagsfeiringer og innflyttingsfester og studio og fryd og gammengammengammen.

2 kommentarer

Filed under Fine folk og sånn, Skole og sånn

2 responses to “Den dagen jeg var trøtt men plutselig ikke var det lenger.

  1. Voooooooooooooooooooooooooooooss!! En ting skal sies om kor 2, vi er rå på å klappe i utakt med vilje! 😉

  2. Godt mulig, men kor 3 har uten tvil det beste sosiale miljøet, fytti så sammensveiset vi er:)

Legg igjen en kommentar

