Don´t drink the water, fish fuck in it.

Nå er det drama på gang i hovedstaden. Dramaet gjelder dette:
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2052121.ece

Jepp, vi må altså koke vannet vårt på grunn av denne deilige karen…
deiligkatta.jpg

…heeei, vennen.
Men for all del, digg med parasites. Torjesen har jo litt overlevelsesinstinkt (panikkangst?), så trasket i vei til Kiwi i morges for å gå til innkjøp av litt rent flaskevann. Følte litt at jeg var i krigen, og lurte på om det kom til å være tomt for mange varer i hyllene. Det viste seg at det ikke bare var jeg som hadde tenkt på å kjøpe vann, selv om klokka bare var åtte, var Kiwi nesten helt tomme for flaskevann. Likevel klarte jeg, etter en hard kamp med ei gammel dame med rullator og ei mor med tre unger å få sikret meg fire halvannenliters flasker med Imsdal. Hvis noen er interessert, selger jeg flaskevann til blodpris.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

