Halloween, schmalloween.

Egentlig bryr jeg meg ingenting om at det er Halloween, men kom ikke på noe annet å kalle posten.
Jeg er ganske fornøyd i dag fordi:

– Jeg har fått ryddet rommet.
– Det er en måned og en dag til det er desember og jeg kan finne fram «Like til Betlehem»-musikken og julestjerner og julestaker og juleduker og julemarsipan og julegodteri og, ja, du skjønner.
– I morgen er det semestefest på Staffeldts, og det pleier jo alltid være kos.
– Det er jaggu ikke lenge til det er helg (igjen).
– Mamma kommer siste helga i november, og da skal vi se Ylvis<3
– Marte kommer helga etter der igjen.
– Jeg har et fint kollektiv.
– Det har ikke kommet noen unger på døra og mast etter godteri.

Jeg er litt mindre fornøyd fordi:
– Det er kaldt.
– Linsene mine sugde.

Dette ble en grisekjedelig post, men, jaja. Må få slenge på et herlig bilde som jeg har stjelt fra Ingrid Hallands facebookprofil….
vagsbygd.jpg

…deilig da.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

