Singing in the rain.

Nå har jeg nettopp labbet fra Frogner, og jeg tror jeg er så våt som jeg noensinne, kanskje med unntak av ei gang vi var på korpstur i Porsgrunn og av en eller annen grunn spilte i en eller annen parade, har vært. Sånn skikkelig våt helt inn til huden slurkete i skoene deilig våt. Men det var egentlig ganske ok, i og med at iPoden har tatt kvelden måtte jeg lage min egen musikk, og naiv som jeg er, tenker jeg at ingen kan høre at jeg synger inne i Berganshetta. Det kunne de, men det var så mørkt at det ikke var så farlig.

Grunnen til at jeg var på Frogner var at jeg var på vågsbygdjentekveld hos Helene, det var innmari kos. Hanne var der, og Stine og Irene også. Irene, fine danse-Irene, som skal reise til Tanzania i morgen, men som helst må pakke mindre enn ti kilo sånn at sirkusartistene hun skal reise sammen med kan få plass til waierne og tissuene sine. Stine, fine danse-Stine, som nå er markedsføring-Stine som forteller de beste historiene om å bli banket opp i Kristiansand sentrum. Og mine alltid fine Hanne og Helene, credogirlsene. Vi forspiste oss på div bakevarer fra Baker Brun og plutselig kom Anne hjem fra cellegruppe, og da kunne vi le litt (for tusende gang) av historien om han som var litt tjukk, men så tok mora hans ham med på sykkeltur til Danmark, og da hun så at det hjalp syklet de likegodt til Frankrike.
De er fine, de jentene der.

Nå er det dessuten snart helg. Det er ikke feil. God natt, bless!

Legg igjen en kommentar

Filed under Fine folk og sånn

Legg igjen en kommentar

