Nå er det litt, men ikke så veldig, lenge siden jeg har blogget. Det er ikke fordi det ikke har skjedd noe at jeg ikke har blogget, for alle som kjenner meg vet jo at jeg er superpopulær og følgelig busybusy. Helga var fin, på fredagen så vi Idol og spilte Alias (gjett hvem som vant..), gikk på Tullins og ble kastet ut og så på Rust hvor vi ikke ble kastet ut. Da jeg kom hjem klokka ett tenkte jeg med ett, «hm, kanskje jeg skal dra til Kr.sand i morgen?». Som sagt, så gjort, jeg kastet meg på Sørlandsekspressen klokka åtte om morgenen, og ringte mamma fra Harebakken og ba henne hente meg. Så hang jeg med Harald og Thor Arne, og så med Kristine og Rune, og til slutt overrasket jeg Lisa på attenårsdagen hennes, det var innmari kjekt. Spiste meg som vanlig fordervet på kaker og godteri, snakket nesten bare om Tazte Priv og kjørte på kjøretur til Tømmerstø med Emz. Søndag spiste vi elg hos familien Knutsen før vi gikk i Salem og på Glipp for å spise bagel/indrefilet/suppe og le ganske mye og ganske høyt.
De er fine de der i Kristiansand.

Men de er ganske så fine i Oslo også. Denne uka har jeg oppgave-/studieuke, noe som betyr at jeg «studerer» innmari mye. Nå er det duket for fire timers vokaløvelse, det blir spennende og sikkert slitsomt, men forhåpentligvis også ganske gøy.

 

Her er Lisa, som nå ikke lenger er femten, sånn som på dette bildet, men derimot atten år.

bilde-060.jpg

1 kommentar

Filed under Fine folk og sånn

One response to “

  1. en tann for mye..

    på tide å oppdatere!:-):-)

Legg igjen en kommentar

