Siden alle maser sånn;)

Etter massiv tilbakemelding (les: Paul og Randi) om at bloggen trengte oppdatering, skrider jeg til verket. De siste åtte dagene har gått med til mange ting. Blant annet har skrevet og levert musikkhistorieoppgave om Schönerg og ekspresjonismen (stor takk til trell.org, verdens beste side, laget av min forhenværende musikklærer Kristian Evensen), og siden fristen for oppgaven ikke er før 30.november kan nerden jeg nå ta livet ganske med ro. I alle fall hvis jeg ikke tenker på eksamene som begynner å nærme seg eller hvor mye jeg burde øvd eller alle julegavene jeg ikke kommer til å få råd til å kjøpe. Ellers har det vært en del øving til huskonserten vi hadde i går, Torjesen hadde selvsagt glemt kameraet, så får en gangs skyld blir det ikke bilder fra huskonsert. Men det var gøy likevel, klassen vår er jo verdensmestere i Huskonsert<3 Så har det vært endel henging (ligging) rundt på Torshov og St.Hanshaugen og Frogner og sånn. Jeg fryser forresten veldig om dagen, og lengter tilbake til da alle mine kuldeproblemer kunne løses med disse to produktene:
parkdress.jpg

cherrox.jpg

Men lyset i enden av tunnelen heter advent og starter om ganske nøyaktig (tror jeg i alle fall) åtte dager (? hoderegninga er så som så så seint på kvelden), og da blir det fest og glede hver dag med mandariner og julebrus (selvfølgelig fra CB) og …Like til Betlehem-musikk og «All I want for christmas» på full guffe døgnet rundt. Pluss at jeg skal se Love Actually hver dag. Jeg gleder meg: ganske mye.

I skrivende stund sitter jeg i trappa hjemme i Jolleveien (det er det eneste stedet jeg finner Walnum sitt nett, på rommet mitt virker det i alle fall ikke). Anledningen for helgas hjemmebesøk er farmor Signes 70-årslag som skal feires behørlig i kantina på Vågsbygdtunet, med koltbord og gode greier. Hvis dette høres ut som et rolig og kjedelig kalas kan jeg bare si at kalaser i familien Tveito a l d r i er kjedelige. Vi varmet opp med familiemiddag i kveld, og selv om vi er rarest i verden, er vi ganske fine også.


Denne posten bar preg av «oppdatering under press». Randi og Paul, dere får si fra hvis det var noe annet enn dette dere ønsket dere.

Og så har jeg det ganske så bra.

2 kommentarer

Filed under Skole og sånn

2 responses to “Siden alle maser sånn;)

  1. partytriks

    nei, nå er jeg fornøyd.
    gleder meg til å se deg i kjeledress!

  2. Hauge

    jadda! Nøgd. Digga Cherrox. HA ei god helg. No e vi klar for storinnrykk av kaffitøste julehandeldamer.

Legg igjen en kommentar

