Julen, julen, julen den er her.

Nå er det jul og det har egentlig skjedd ganske mye og ganske lite de siste par ukene. Jeg har jobbet ganske mye på sjukeheimen Ternevig med de gamle, og det har egentlig vært ganske koselig. Vi har sunget litt julesanger og pyntet og spist vafler og fruktsalat og godteri og julekaker og sjokoladekake og mer fruktsalat og mer godteri og kaker. Så har jeg hengt en del med min ganske så fine familie og spist ribbe og pinnekjøtt og karamellpudding og fruktsalat og julekaker og godteri. I tillegg har jeg hengt med mine ganske så fine venner og spist pizza og godteri og kaker og is og mandariner. Det har vært julaften, den feiret vi hos mormor med Torjesenklanen, og under juletreet lå det mange pakker merket med undertegnedes navn, og for noen fine gaver. Nevnes i fleng kan penger, gavekort, en espressokanne, skjerf, bøker, tekopper, kaffe, «stolthet og fordom» (BBC-serien<3), kaffekopp, mixtape fra min kjære<3, øredobber og så videre og så videre. Takktakk til alle.

Ellers har brukt en del timer på telefonen med Tromsø, og nå gleder man seg ganske mye til man kommer tilbake til Oslo og skal treffe Tromsø igjen. Akkurat nå befinner jeg meg på Mesnali hvor jeg er leder på leir med NKSS Region Øst. Det er helt konge, kjempeflott gjeng med ungdommer fra 13-18 år, herlige leder, flott lovsang og fellesskap og masse artigartig. Her blir jeg fram til 1. nyttårsdag, da er jeg atter å finne i hovedstaden, så nå kan alle snart slutte å savne meg.

Ha en herlig dag, en fortsatt flott romjul, og et godt nyttår! Vi ses i 2008<3 Bless!

Legg igjen en kommentar

Filed under Jul og sånn

Legg igjen en kommentar

