WORK IT!

I dag er dagen da Torjesen går i mot alle sine prinsipper, og jeg e l s k e r det:

Bevisgjenstand #1:

ministepper.jpg
Jada, det er en ministepmaskin. Hvem sin ministepmaskin, spør du? Joda, det er m i n ministepmaskin. I følge bruksanvisningen kan jeg nå se fram til:
  • å trene min midje og styrke mine knær samtidig.
  • å få styrket mitt hjerte og min lunger.
  • å få økt sirkulasjon i kroppen, gjenopprettet motstandsstyrke til blodlegemene og opprettholdelse av sunn hud.
  • hjelp til å holde en vakker figur.
  • bli mer opplagt.

Høres ut som tidenes deal. Alt dette for den nette sum av 88,-. (Forklaring på dette scenariet: Jeg fikk gavekort på XXL Sport og Villmark til jul, og etter å ha brukt latterlige 689,- på ei treningsbukse hadde jeg litt penger igjen.)

Bevisgjenstand #2:
Jeg kjøpte en topp på Indiska i dag som nok uten særlig tvil kan sies å batikkpreg. Enough said.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

