Fem dager til den store verden:)

Nå er det altså bare 5 – fem – dager til Liv Marit og jeg setter oss på flyet til Buenos Aires og mamacita Maja. Jeg gleder meg vilt, men er selvfølgelig litt nervøs for at det er noe jeg har glemt å ordne. Meen, når billettene er bestilt, passet er i orden, reiseforsikringen er i boks, vaksiner er tatt, så skal nok det meste gå greit, for det går gjerne greit for snille jenter (særlig de som er overmåte forsiktige;)).

Torsdag til lørdag forrige uke var jeg på Nesodden og passet hund, hus og fetter. Det var utrolig deilig, gikk tur langs sjøen i sola og spilte på flygelet i stua og hadde besøk av Liv Marit og koste meg rett og slett glugg ihjel. På lørdag kveld hang Paul og jeg dessuten først med Emma og Jørn og spiste taco og etterpå hos Anders og Ruben og spiste sjokolade og chips, vi hadde i alle fall spist chips hvis ikke Anders hadde bestemt seg for å plutselig legge hele posens innhold på golvet. Det var i alle fall veldig koselig.


Jeg tenkte egentlig ikke at jeg var sånn jente som skrev sånn her på bloggen sin, men så fant jeg ut at det ikke var noe vits å lure seg selv, for så klart jeg er jeg en sånn jente: Han kjæresten min, han er den beste:)

Legg igjen en kommentar

Filed under Ferier og turer og sånn, Fine folk og sånn

Legg igjen en kommentar

