Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Akersbakken 37.

721f64a13d891020.gif

Jeg ler egentlig ganske mye av guttene i Akersbakken 37, særlig når jeg er der litt seint om kvelden, og det hender av en eller annen grunn rett som det er. Mest ler jeg nok av Erlend, med Jørgen på en sterk andre plass. Paul ler jeg egentlig ikke så masse av (selv om han egentlig er godt over ok + morsom) 🙂

Før jeg var i Akersbakken 37 var jeg i Gjøvikveien på Sagene, på besøk hos Stine sammen med Hanne, Anja og Ingvild. Det var gildt, og tidenes husmor hadde som vanlig lagt seg i selen for å organisere en kveld der alle ble mette og gode.


Mulig det er den nært forestående kvinnedagen som får det til å rasle i rødstrømpene jeg egentlig ikke trodde jeg hadde lenger; men jeg begynner å bli litt dritta lei av å være skeptisk til alle personer av hankjønn som tilfeldigvis beveger seg ute samtidig som meg etter klokken 23.00. Vær beredt; jeg har nøkkelspisser i hendene og sikter etter øynene og sparker etter skrittet.

Bortsett fra det, riktig god natt:)

Legg igjen en kommentar

Filed under Fine folk og sånn, Samfunn og sånn

Legg igjen en kommentar

