:)Snart bursdagen min nå:)

Jeg sitter på Deichmanske og leker flink, men når oppgaven ikke skal leveres før om ganske nøyaktig én måned og én dag er det litt vanskelig å konsentrere seg. Dessuten er det i dag bare 17 dager til min bursdag (forresten er det Kristian sin bursdag i dag, Hurra for han som fyller sitt år), og den skal feires, om ikke med så masse brask og bram, så i alle fall litt, for det er jo ikke hver dag man blir 21. S å, her er altså ønskelista mi for 2008:

1. Nye Mary Kay-produkter.
2. Ekstern harddisk.
3. To billetter til Backstreet Boys i Spektrum 12. april.
4. En liten termos.
5. To stykk lampeskjermer, en rød og en grønn.
6. Et abonnement på Illustrert Vitenskap (for real).
7. Flere kommentarer på bloggen:)
8. Snille barn (=venner).

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “:)Snart bursdagen min nå:)

  1. Paul

    Jeg fikser nr. 7.

    Er jeg «off the hook»? 😉

Legg igjen en kommentar

