Midt i uka. Sånn ca.

I dag er det tirsdag, og det er egentlig ganske greit. Ok pluss. I går var det mandag, og det var egentlig en veldig god dag til mandag å være. Jeg trente og øvde og skrev litt oppgave og var riktig så effektiv. Og så har vi besøk av Thor Arne og da ler jeg meg nesten skvett i hjel stort sett hele tiden. Vi var på konsert på Fabrikken og deretter på jam på Bokkaféen, og hadde bare noen tørt å dra en Sigvartlåt før vi gikk, hadde kvelden egentlig vært komplett. På vei hjem gikk vi Burger King og flekket oss, og jeg var litt slem med Paul og ga bort snopet hans, så håper ikke han er alt for sur. Thor Arne og jeg fniste oss hele veien opp («Vi har to barn……») og vips, så var jeg i seng.

Nå er det forresten bare tre dager igjen til påskeferien og til vi reiser til Tromsø. Det gleder jeg meg ganske mye til.

Legg igjen en kommentar

Filed under Fine folk og sånn

Legg igjen en kommentar

