Vi dro på hyttetur. Og på hyttetur igjen.

Nå er det nesten flaut lenge siden jeg har skrevet, så det har skjedd ganske så masse. Så mye at jeg tror jeg må ta det hele i stikkordsform.

Bursdag. Min bursdag. Kjekt. BSB-billetter<3. Amy Winhouse-DVD, rød skrivebok. Takktakk.

Oppgaveskriving. Gud og miljø. Kjekt. Ferdig<3.

Hyttetur med kollektivet. Vikersund. Veldig kjekt. Vafler, dassing, kort tur, bryllupssnakk, god mat.

Hyttetur til Flekkerøya. Veldig kjekt. Koselig hytte, verdens beste grillspyd, godt selskap, Alias.

Og så kommer noe jeg ikke kan skrive stikkord om. I dag har vi nemlig hatt vårrengjøring i kollektivet. Og jeg oppdager, som jeg nok har fryktet/håpet før, at jeg får en ganske så stor tilfredsstillelse av å vaske. Jeg simpelthen elsker når ting er skittent og jeg kan skrubbe det rent (oi, her var det åpent for mye koffert, gitt). Dette gjelder særlig komfyrer, lite som er bedre enn å skrubbe vekk alt det dritet som ligger langs kokeplatene. Tenk all den vaskemoroa man går glipp av med kjeramisk topp? De som kjenner meg/har bodd med meg vil kanskje ikke kjenne igjen denne vaskemanien, og jeg kan bekrefte at den er nokså sporadisk og at den ikke får utslag i for eksempel et velholdt og ryddig rom. Den er ganske lunefull og litt manisk, og mest typisk er det nok at vaskelysten dukker opp når jeg minst venter det. Men da må jeg rett og slett bare vaske.

Skulle egentlig ha bilder fra både den ene og den andre hytteturen her, men WordPress har fått nytt design og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få bildene inn i posten. Hjelp mottas med takk
Ha en god natt, bless!

Legg igjen en kommentar

Filed under Ferier og turer og sånn, Fine folk og sånn

Legg igjen en kommentar

