Jeg skulle ønske jeg hadde masse inspirasjon til å skrive kule blogginnlegg, men det er desverre ikke sånn saken stiller seg. Det er sommerferie og det er ganske digg, jeg jobber for det meste på Hovedgårdstunet, hvor jeg stuller og steller med de de gamle og vi går tur til Auglandsbukta og sloss litt av og til.

Ellers har jeg vært på tur til Oslo og hengt med Paul og Jørgen og Sindre og Ane Marte og kost meg. Jeg har hengt med fine voiefolk og gått på kafé og kino, men desverre ikke badet én eneste gang. Sørlandssommeren lar nemlig vente på seg. Forhåpentligvis endrer dette seg den kommende uka, da skal jeg nemlig på Skjærgårds for å stå på stand for Staffeldts. Så da må alle komme inn, gitt 🙂

Ble litt pliktinnlegg dette, men syns litt synd på bloggen som var så alene og glemt.

ps. Han derre Paul, han er faktisk aller finest.

Legg igjen en kommentar

Filed under Fine folk og sånn

Legg igjen en kommentar

