From Paris to Berlin

Jeg dropper å kommentere mitt langvarige fravær på bloggen og hopper glatt over til noe hyggeligere, nemlig en ferietur til Berlin. Jess, MartiTorjesen har vært på sin første kjæresteferie, tirsdag til torsdag alene i storbyen. Det var rett og slett ustyrtelig kjekt, det viser seg at Paul er ganske grei å ha med på ferie, blant annet fordi:

– Han snakker flytende tysk, noe som gjør ting lettere når tysk MTV kommer og intervjuer oss om CO2-fattige biler.
– Han er ganske flink til å lese kart, togtabeller og u-bahnrutekart.
– Jeg kan bruke shopping-energien min til å hjelpe ham med å handle klær i stedet for å handle til meg selv.

Anyways. Vi vandret en del rundt og kikket på ting og bygninger og kirker og stas. Vi drakk masse kaffe og spiste god mat på spanske restauranter der vi diktet historier om de som jobbet der. Så var vi på fusionkonsert og på kino og annet småsnacks. Bildene får få si resten.

dsc_08571

dsc_0880

dsc_0925

dsc_1065

dsc_1026

dsc_0997

dsc_0910

dsc_0882

dsc_0908

dsc_0873

dsc_0876

Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur 🙂

5 kommentarer

Filed under Ferier og turer og sånn, Fine folk og sånn

5 responses to “From Paris to Berlin

  1. Hei Kristin. Fine bilder! Da jeg var i Berlin brukte jeg analogt kamera, men så hadde jeg satt i filmen feil, og endte opp med 0 bilder…

    Det var koselig å treffe deg igjen i Bjølsen i helga. Håper ikke det blir like lenge til neste gang:P

  2. Æsj, er det ikke typisk?

    Det var veldig koselig å treffe deg også. Jeg bor jo rett ved Høgskolen, vi må vel klare å få til en kaffe eller middag snart 🙂

  3. hater å måtte rette på deg, men vi var vel strengt tatt i Berlin fra torsdag til tirsdag, og ikke omvendt..?

  4. «hater å måtte rette på deg» – mm, særlig 🙂

  5. Det høres ut som noe vi må få til, ja.

Legg igjen en kommentar

