Pensum

«pensum -et, pensa det lærestoff som skal gjennomgås i en viss periode el. som man skal beherske ved eksamen: han rakk ikke å lese pensum // obligatorisk lesning: denne boken burde være pensum for alle foreldre med små barn» Kilde: http://www.ordnett.no

– 3 stk støttebøker om lyrikk, drama og fortellende tekster.
– 3 lands litteraturhistorie fra 1800-2000.
– 18 skjønnlitterære verk.
– 36 korte prosatekster (kort er relativt, UiO).
– 76 lyriske tekster.
UiO, takk skal du fella meg ha.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Pensum

  1. Blogg = noe man sysler med når man helst burde gjort andre ting, men som fort blir liggende dødt når man bare har det gøy.

  2. Marius Økland

    Pensum er oppskrytt!

  3. For jeg elsker pensum og pensum elsker meg for jeg elsker pensum og pensum elsker meg… trallala

Legg igjen en kommentar

