Tirsdag har potensiale til å bli en ganske kjip dag, den er på en måte midt mellom alt, man har brukt opp energien fra helga, og det er enda lenge til neste helg. Men så fins det fine ting som gjør tirsdager bedre, som kollokviegruppe med bra mennesker, eller å gå tidlig fra jobb, nye episoder av One Tree Hill, eller at noen lager middag til en.

Ellers er det stort sett skole det går i, eksamen er unektelig om 2 uker og 6 dager. Jeg koser meg med Ibsen, Blixen og gymnaslærer Pedersen og prøver å klare å holde Ory, Alberte, Jenny, Sofie og Julie fra hverandre. Meen, at eksamen nærmer seg betyr også at jula nærmer seg, og det er så fint at jeg nesten ikke får sagt det. Som regel går jeg og gleder meg til desember hele høsten, men i år har jeg nesten glemt advendt, og dermed har det nesten gått meg hus forbi at det bare er tolv dager til jeg kan spise pepperkaker, høre på julemusikk, drikke julebrus og ikke minst pynte<3

Gleder meg til jeg skal få mitt eget hus.
usca9513jpeg

Gleder meg også som et barn til å komme hjem til Kristiansand om mindre enn en måned, tror dessverre at et helt semester uten sørlandsbesøk har gått utover dialekten min, trenger å komme meg på heimen og breie meg ut litt.

Forresten, krise på gang i Munchs gate 9. Alle de kjære drittkanalene våre er borte. Jeg oppdaget tragedien da jeg skulle ta en pause fra lesinga i går ettermiddag. Gledet meg til å koble av med noe skikkelig hjernedødt, type sjokkdok på TvNorge, O.C, OTH osvosv. Men, neida. Det eneste som var tilgjengelig, bortsett fra nyheter på NRK (1 o g 2) var «Waschera» på TV2, hvor temaet var «Sex – best med eller uten følelser?»  (Men ikke tro at jeg slo av tv-en og fant på noe annet å gjøre, jeg kan informere om at sex som regel er best med følelser og at de aller færreste klarer å være bare knullekompiser.)

Ha en velsignet kveld.

Ps. Hva i heiane kjøper man til kjærester til jul?

3 kommentarer

Filed under Fine folk og sånn, Skole og sånn

3 responses to “

  1. Det er en sann fryd å drive kollokvie-virksomhet med deg, Kris:) (ps. sistnevte har jeg også mistet nattesøvnen av i det siste. Han ønsker seg jo ingenting, for svingende!!)

  2. gjett, da

    man kjøper som regel store flatskjerm-tv-er..

  3. Så greit, da, takk for det anonyme tipset 🙂

Legg igjen en kommentar

