Spise, spise, spise, spise.

Dette er virkelig helga hvor undertegnede får flotte seg i matveien på andres regning. Og det, det bra (med stemmen til han der torpedoen i djuice-reklamen). Skal til seters for å gjøre meg feit, kan du si, varme opp til jula. I går, fredag, var Naturligvis på julebord på Egon og kosa oss på gruppas regning (forsåvidt i prinsippet min egen, men jeg la ikke ut, så da føles det greit). Deretter sang vi på julebord for en barnehage i et lættisfint hus på Jessheim hvor det fløt av både vått og tørt og sushi og ribbe og lefser og brus og konfekt og mandariner. Hadde vi nettopp spist? Ja. Måtte vi spise litt til likevel? Ja. Og for å toppe hele ballet har min finfine mor bestemt seg for å spandere middag på Paul og meg i kveld, så i kveld går turen til Big Horn Steak House.

Ellers: lesing og konsert med Soul Stirring Sisters med Sindre i ettermiddag. = bra helg. + advent i morgen. = sykt bra helg.

Håper d u også får en bra helg.

Legg igjen en kommentar

Filed under Fine folk og sånn

Legg igjen en kommentar

