Ferieschmerie

I går hadde jeg eksamen og jeg knota ned noen sider om København og romantismen og naturalismen og så tuslet jeg ut og hadde FERIE. Hanne, Lena og jeg feiret med stekt kylling, smågodt og The Holiday, så var jeg på julehuskonsert med klassen til Paul. Deretter var det hjem og se Top Model med de fine i Munchs gate 9 før hele dagen toppet seg med kakebesøk på Tullins med Harald Lassen.

I dag sov jeg til halv tolv for cirka første gang i hele år. På jobb lagde vi julekort og hørte på julemusikk og koste oss. De er som regel ganske fine de derre barna. Kari har laget pizza som vi skal ha i kveld, i morgen er det julegavehandling, og på fredag reiser jeg hjem til paradis

Legg igjen en kommentar

Filed under Jul og sånn, Skole og sånn

Legg igjen en kommentar

