Norge, Oslo

Oslo torsdag kveld.

960x

Et steinkast lenger borte:
ani_30202_1

Jeg tror ikke jeg skal rette noen pekefingre så seint på natta. Men det var ganske spesielt å befinne seg i Oslo sentrum i kveld. Å lese om det avisene kaller gatekamper ved Nationaltheateret, et sted jeg er innom nesten daglig, et sted jeg gikk forbi et kvarter før disse opptøyene. Jeg syns det er skremmende at det fins så mye sinne, det sier mye om hvor dypt denne konflikten stikker, og hvor maktesløst det kan føles for oss utenforstående å prøve å forstå den.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Norge, Oslo

  1. Erling

    Øhh… Kristin? Hva har skjedd siden nyttår? Dette har jeg ikke fått med meg gitt..

    • Store opptøyer og sammenstøt mellom politi og demonstrasjonter i forbindelse med demonstrasjoner mot krigen i Gaza…sjekk ut nettavisene.

      Håper du har det fint 🙂

  2. Erling

    Ouch, ikke moro med bråk i «bakgården» til M9.. Får håpe de roer seg litt snart. Her er fint ja, håper det står bra til med dere i kollektivet også!

Legg igjen en kommentar

