Om å være barnslig

Innimellom blir vi (heldigvis, vil noen si) alle som barn igjen. Med meg skjer det blant annet på dager som dette, grunnet noe så enkelt som en forundringspose. Nærmere bestemt (og sjansen er stor for at min glede henger sammen med det følgende) en gratis forundringspose jeg fikk på Blindern. I min barnslige og naive glede bryr jeg med lite om at den eneste grunnen til at jeg får denne posen er at smarte reklamefolk vil overtale meg til å kjøpe bestemte produkter, som kanskje til og med er dårlige og/eller unødvendige i og med at de kan deles ut gratis. Forundringsposer minner meg om fiskedam i barnebursdag. Spenningen med å åpne en pose med mange små ting som enda ikke aner hva er. Det må legges til at en god forundringspose må inneholde en eller annen form for godteri, jeg gjentar: den må inneholde godteri. Hvis ikke er det bare å la være. Det mente jeg da jeg var fem år og det mener jeg nå.

Godposen inneholdt…

dsc_1387

dsc_1389

-Diverse Asan-produkter. Kjekt å ha fordi velvære visstnok starter nedenfra.

dsc_1394

Bind er dyrt.

dsc_1400

Lunsj og «tannpuss» etterpå.

dsc_1396

Sjokolade. Konklusjon: Bra forundringspose.

Legg igjen en kommentar

Filed under Ting og sånn, Uncategorized

Legg igjen en kommentar

